VD AKKER Assistance

Het leven is heerlijk als u zich nergens zorgen over hoeft te maken, zeker niet als u met uw auto onderweg bent. Recentelijk hebben wij ons servicepakket uitgebreid met de “VD AKKER Assistance”. Deze exclusieve mobiliteitsservice verzekert u - 24 uur per dag en 7 dagen per week - van gepaste pechhulp onderweg.

Om gebruik te maken van deze service kunt u tijdens onze openingstijden op ma. t/m vr. van 08.00u tot 18.00u contact met ons opnemen via het bekende tel.nr. 0499 – 331 881. Na onze openingstijden en tijdens een weekend of feestdagen belt u met het speciale 0800 – AKKERNL nummer zoals dat staat vermeld op het persoonlijke pasje dat aan u is uitgereikt. We raden u aan om dit pasje in uw auto te bewaren zodat het altijd binnen handbereik is.

Zodra de “VD AKKER Assistance” monteur ter plaatse komt zal hij trachten om uw auto direct te repareren. Mocht dat niet mogelijk zijn dan krijgt u de beschikking over een vervangauto en wordt uw eigen auto door ons op transport gezet.

Voorwaarden

Hieronder sommen we voor u de voornaamste voorwaarden op waaraan u dient te voldoen om kosteloos gebruik te kunnen maken van de “VD AKKER Assistance”:

  • U heeft uw auto gekocht bij VD AKKER
  • U laat uw auto altijd regulier en tijdig onderhouden door VD AKKER
  • U kunt uw persoonlijke pasje – met daarop naast uw naam ook het type en kenteken van uw auto – overleggen aan diegene die u de pechhulp komt verlenen
  • U kunt bij het in ontvangst nemen van een eventuele vervangauto een geldig rijbewijs overleggen.

Mocht het stilvallen van uw auto een direct gevolg zijn van uw eigen persoonlijk handelen, bijvoorbeeld in het geval van een lekke band / kromme velg of verkeerd getankte brandstof, dan zullen wij u nog steeds dezelfde service bieden maar dan zal dit achteraf alsnog door ons aan u in rekening worden gebracht. Het spreekt voor zich dat onze service sowieso altijd in overleg gaat met u.